Tuesday, March 24, 2009

Saya.Penat~

Alhamdulillah, at last kepenatan menunggu system growth development& geriatry habis akhirnya tercapai hari ni. Hari ni kami exam remedial (all of us inter06 kena remed!).
PENAT!. mmg sgt penat system geriatry nih. Bayangkan je le exam theory postponed untuk 4X!! Antara rezeki atau penyeksaan, tergantung pada kami untuk menilai...huhu
Rezeki sbb boleh sambung belajar lagi, penyeksaan plak sbb nak kena tunggu exam lambat lagi even dah masuk system baru huhu..Saya??syukur je~~hehe =p


System geriatry kali ni agak le mencabar. Soalan2 mereka sgt mencabar baik yang sebelum remedial maupun remedial. Hmm...exam remedial hari nih pun amat le mencabar jugak..waa..saya dah insaf nak belajar betul2 dah..xnak main2..huhu. Apapun saya takut jugak, tapi usaha, doa dan belajar untuk memupuk tawakkal dalam diri ini...insyaAllah. Saya dah buat yang semampu mungkin, dan ingin melakukan yang lebih baik utk system yang akan datang ( community health, tropical medicine, emergency&traumatology) 3 more to-go insyaAllah. Doa'in ya teman2! Makin di final pre clinical makin mencabar dan mendebarkan rasanya.

kembali kepada motto: " always learn to be a good doctor!" insyaAllah ^_^

1) Perasaan: risau+release+gembira+penat+berTAWAKKAL+idiopathic
2) banyak sgt sebenarnya cerita nak tulis, nanti nak qada' dgn menulis byk2 lagi hehe
3) sekarang tgh busy dengan community health yang banyak kerja pelik2 hehe.
4) syukur~

0 comments:

Post a Comment