Wednesday, March 18, 2009

Lama.Sudah~

Jika mahu dihitung, memang tak terhitung masa nya.sudah cukup lama sekali sebenarnya untuk saya membina blog sendiri. Dari tahun lepas lagi rasanya, tapi memandangkan laptop lama yang tersangat slow sbb dah masuk tahap geriatry sejak dari zaman kmb lagi hehe. Akhirnya niat ini berjaya dengan semangat baru bila saya dah beli pearl-white aspire one ini.huhu.gumbira le skali!

acer aspire one saya yg dibeli di lowyatt ngan abg afat

Sebelum ni sudah banyak sebenarnya dah ber'blog' tapi cuma di sebuah buku catatan. sendiri-sendiri baca je hehe =p .suka sangat menulis. sekarang dah ajak kawan-kawan lain ber'blog' juga jadi boleh le kitorang bertukar-tukar cerita nanti.


apapun, mungkin entry yang pertama kali ini tiada apa-apa isinya, tapi ia sgt besar maknanya pada diri saya kerana ia suatu PERMULAAN! semoga berjaya untuk diri saya sendiri!


"I don't have to be good to start, but I have to start to be good."


nota lower extremities:

1) Cikja, selamat berjaya juga kat awak.hehe.nnt kita sama2 kongsi cerita ye.
2) saya dah lama nak postkan entry ni tapi terhalang oleh exam geriatry yg tertunda 3X!

3) suka sangat ^_^







1 comments:

ARISTIONO NUGROHO said...

Assallamu'alaikum Wr. Wb.
Hi friend, peace...
Artikelnya menarik, update terus blognya yaa...
Kalau sempat silahkan berkunjung atau mengikuti blog saya, "Sosiologi Dakwah" di http://sosiologidakwah.blogspot.com
Gratis... and free...
Wassallamu'alaikum Wr. Wb.

Post a Comment