Saturday, June 06, 2009

Exam mode

Hari ini pulsa indosat akan tamat tempoh sudah. Bermakna saya harus menambah pulsa lagi untuk bisa mengakses kembali. Tapi, dengan penuh tekad saya mahu ber'puasa' lagi hehe. Sebab Selasa ini sudah mulai ujian untuk system Tropical Medicine. Jadi, saya haruslah memberikan komitmen yang terbaik untuk sistem yang terakhir ini insyaAllah.

Dan ini jadual exam saya ^_^

9 June: Parasitology, Microbiology, Clinical Pathology dan Pathology anatomy lab exam.
(ting..ting..hehe)
11 June: Clinical skill lab 1
12 June: Clinical skill lab 2
17 June: Theory exam

Doakan saya untuk ujian nanti. InsyaAllah akan online kembali sejurus selepas theory exam. Hehe.

Tetaplah bersemangat untuk sistem terakhir.. Ikhlas kan belajar bukan kerana nilai insyaAllah.

“Always learn the best to be a good doctor..”

0 comments:

Post a Comment