Saturday, June 06, 2009

AGD 2009

Semalam telah berlangsung annual grand dinner PKPMI di Hotel Sahid Jaya. Ini sudah yang ketiga kali saya ikut sejak tiga tahun lepas. Peluang untuk berkumpul sama-sama dengan semua batch dari super senior, senior dan junior sememangnya merapatkan lagi ukhuwah antara kami. Masa inilah boleh bersua dengan kakak senior yang clinical yang sentiasa sibuk. Dan yang lebih seronok dan penting sebab dapat makan buffet yang banyak sampai kenyang hehe ^_^

Seperti biasa lah acara ini ada ucapan vip. Yang hadir semalam setiausaha konsulat Malaysia, Prof Suryani, Tante dr Razak dan ibubapa senior yang bakal pulang malaysaia. Oh, semalam juga sekalian ada majlis sambutan senior yang telah graduasi dan akan pulang. Ada juga penyampaian hadiah dan persembahan silat dan nasyid.
AGD kali ini tidaklah seseru dari tahun kelmarin. Mungkin sebab ramai kawan-kawan batch yang tidak hadir sama. Mungkin juga sebab masing-masing dalam mood nak exam. Apapun, agd semalam tetap meninggalkan memori tersendiri pada saya.

Hah, yang seronoknya saya telah bertuah mendapat lucky draw hehe. Inilah hasil keberuntungan nombor 44 saya yea ^_^

Tahniah juga untuk rumah Kuning memenangi tempat pertama Karnival Sukan untuk acara wanita. Tidak percuma saya dengan bejayanya menyumbang mata bermain badminton dan lari bawa bola pingpong dalam sudu hehe ^_^
  1. Saya telah berjaya makan dengan banyaknya setelah berlapar dari tengahari semalam hehe. Tahniah untuk saya haha~
  2. Semalam terpaksa pinjam baju Nora sebab lupa bawa baju dari rumah ke kuliah. Baju pinjam pun jadi lah ^_^
  3. Hari ini telefon ummi. Ummi masak laksa.hmm..sedapnya.
  4. Saya mesti belajar untuk ikhlas dan sentiasa memberi.
  5. alhamdulillah.


0 comments:

Post a Comment