Thursday, July 08, 2010

tahun terakhir

Alhamdulillah. Selesai sudah bahagian terakhir saya untuk tingkat 5 atau tahun keempat di klinikal. Dan, akhirnya saya sudah di tahun terakhir di sini insyaAllah.

Hampir satu tahun sudah di clinical dan enam bahagian telah dilewati dengan suka duka, airmata, bahagia, kegembiraan, pengalaman yang tak terbayarkan. Tidak terasa, seperti baru kelmarin saya memulainya.

kenangan di awal perjalanan~


Radiology, neurology, psychiatry, paediatrics, internal medicine, dan dermatovenereology sudah dilewati.

Orthopaedics & traumatology, forensics, ent, surgery, public health, O&G, opthamology, cardiology, anesthesiology menunggu di hadapan.

Bismillah, saya tetap teruskan perjuangan di tahun terakhir di sini dengan segala pengharapan dan pergantungan moga Allah mempermudahkan perjalanan ini.

Akan saya terus berlari, mengejar cita-cita.

Doa ummi dan abah selalu saya percaya mengiringi setiap perjalanan ini.

Berusahalah!

0 comments:

Post a Comment